20 septiembre 2008

LOS CINCO MEJORES (I)
Hoy: Los cinco mejores discos de Pop Español


5. Entresemana de Le Mans: Soy fan de Le Mans y Entresemana es el disco que más me gusta. Pop lleno de saudade. Para conducir por una carretera del norte en un día lluvioso.
4. Nuevas Mezclas de El Último de la Fila. Buenas canciones y muchos recuerdos (Discos Viejos XII).
3. La Canción de Juan Perro de Radio Futura. Incomprensiblemente me olvidé de él un día que escribí sobre mis 25 discos nacionales. Queda solucionado el olvido con su inclusión en esta lista. Grande como pocos, no hay nada desaprovechable.
2. Un soplo en el corazón de Family. Una joya tan mítica como – por desgracia – poco conocida (Discos viejos XIV).
1. Soidemersol de La Buena Vida. Es el disco que más veces he escuchado y cada vez que lo hago, lo disfruto como la primera vez. Una maravilla que me gusta compartir (Discos Viejos VI)


Me gustaría contrastar otras listas ¿Cuales son los tuyos?

3 comentarios:

l.i.m.m. dijo...

D'aquests 5 teus, jo comparteixo en el top five l'Entresemana de Le Mans (molt molt fan), El de Family (como no), el Soidemersol (m'encanta i l'he escoltat tants i tants cops...), el "Pop" de Los Planetas per tot el que per a mi significa, encara que ells i gairebé tothom el considerin el pitjor de la seva discografia; i el cinquè en discòrdia l'hauria de rumiar, o desempatar entre alguns. Mentida, ara mateix m'he iluminat i ho tinc claríssim. És el "Planeta Trola" d' Ecuánimes. Imprescindible for me.

xavi dijo...

No comparteixo amb tu la teva pasió pel "pop" dels Planetas però el tornaré a escoltar i buscaré l'altre perque no el conec.
Ja ho comentaré quan l'escolti.

l.i.m.m. dijo...

Potser no trobis el de ecuánimes, et deixo un link de la seva discografia, proba a baixar-te el Planeta Trola, no vull adelantar aconteixements... però potser no t'agrada, so soft jeje.
http://giradiscos.wordpress.com/discografia-de-ecuanimes/
I aquí tens el seu myspace:
http://www.myspace.com/ecuanimes

Per a mi és un dels grups més infravalorats del pop espanyol. Em declaro super-fan. Van tenir molt mala sort en el seu moment, una "discogràfica" (F.U.P. federación de universos pop) que no tenia pasta, mai es va fer promoció... Si els haguès publicat elefant otro gallo cantaría...

I del link al meu blog, doncs moltes gràcies, però no se si m'ho mereixo, perquè el tinc molt abandonat. Qualsevol dia d'aquests em torno a dedicar a escriure...